Kim Phuket'te grup balık avına çıktı? İzlenimlerin neler?
Merhaba, kocama doğum günü için balık tutma hediye ettim, hoşuna gitti. Ruslarla mı yoksa Taylandlılarla mı gitme seçeneğimiz vardı, Taylandlıları seçtik. Organizasyon iyiydi, 2 bot olarak ayrıldık, bizim botta sadece 4 kişi vardı, çok sayıda balık yakaladık, çoğunlukla küçüklerdi ama birkaç büyük balık da çektik, 2 canavarı ise kaçırdık.
Bizi otele geri getirdiler, deniz sakindi.
Rehber
Kişi başına ne kadar maliyeti vardı, lütfen bana bildirebilir misiniz?
@Evgeniy: Kişi başı 2500
@F: Aldık, sonra mangalda pişirdik.
Balıklarla en sonunda ne yapıldı?