Kim Phuket'te grup balık avına çıktı? İzlenimlerin neler?

Kim Phuket'te grup balık avına çıktı? İzlenimlerin neler?

Yorum Ekle

Cevaplar 1

Merhaba, kocama doğum günü için balık tutma hediye ettim, hoşuna gitti. Ruslarla mı yoksa Taylandlılarla mı gitme seçeneğimiz vardı, Taylandlıları seçtik. Organizasyon iyiydi, 2 bot olarak ayrıldık, bizim botta sadece 4 kişi vardı, çok sayıda balık yakaladık, çoğunlukla küçüklerdi ama birkaç büyük balık da çektik, 2 canavarı ise kaçırdık.

Bizi otele geri getirdiler, deniz sakindi.

Rehber

show

Yorum Ekle
yorumlar 4
user
Evgeniy

Kişi başına ne kadar maliyeti vardı, lütfen bana bildirebilir misiniz?

Yorum Ekle
user
Vika

@Evgeniy: Kişi başı 2500

Yorum Ekle
user
Vika

@F: Aldık, sonra mangalda pişirdik.

Yorum Ekle
user
F

Balıklarla en sonunda ne yapıldı?

Yorum Ekle
Cevabınız

Benzer sorular