Azerbaycan'da bir iPhone 11 kaydetmek ne kadar?

Azerbaycan'da bir iPhone 11 kaydetmek ne kadar?

Yorum Ekle

Cevaplar 2

50'den fazla olmayacak

show

Yorum Ekle

30-40 manat

show

Yorum Ekle
yorumlar 3
user
$

@Asya: Gümrük ücreti, 800 $ üzerindeki telefonun maliyetinin yaklaşık %36'sıdır (gümrük vergisi + KDV). Yani, 900 $ değerindeki bir telefon için gümrük vergisi yaklaşık 36 $ olacaktır. Değer, fiye göre (eğer bir fişiniz varsa) veya gümrük memurunun takdirine bağlı olarak gümrük kataloğuna göre belirlenir. Gümrük katalogundaki fiyatın bazen fişteki fiyatın altında olabileceğini belirtmekte fayda var, çünkü katalog fiyatı önerilen perakende fiyatına daha yakındır. + telefon kaydı 70 manat

Yorum Ekle
user
Asya

Ve iPhone 14 Pro Max?

Yorum Ekle
user
Asya

@$: Çok teşekkür ederim!

Yorum Ekle
Cevabınız

Benzer sorular